.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مسئولان نسبت به رفع موانع پروازی فرودگاه رامسر اقدام کنند
مدیرکل فرودگاه های استان مازندران از مسئولان شهرستان رامسر خواست تا نسبت به رفع موانع پروازی فرودگاه تلاش بیشتری داشته باشند.

به گزارش شمال نیوز، سعداله وطن خواه  درباره روند اجرایی عملیات بهره برداری از باند جدید فرودگاه رامسر گفت: با تسریع در انعقاد قرارداد پیمانکار، بخشی از راه های عبور هواپیما در دور برگردان و در حاشیه باند تسطیح و زیرسازی در تاکسی وی به سمت پارکینگ انجام می شود.

 

وی افزود: مسئولان شهرستان رامسر موانع پروازی را برطرف کنند تا با پیشرفت کارهای ساختمانی و تعریض، سازمان هواپیمایی کشوری تاییدیه پرواز را صادر کند.

 

 وی تصریح کرد: تاکسی وی و روشنایی باند در ۲ ماه کاری انجام می شود و تخلیه و واگذاری ساختمان های آموزشکده ملاصدرا برای بهره برداری از باند جدید فروردگاه باید هر چه زودتر عملیاتی شود که پس از تحویل ساختمان مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان باقی مانده از قرارداد پرداخت می شود.

 

مدیرکل فرودگاه های استان مازندران گفت: تعدادی تیرهای برق فشار متوسط و درختان باید اصلاح شود و باند جدید فرودگاه رامسر بزودی بهره برداری می شود.

 

وطن خواه درباره مجوز مرز هوایی و دفتر امور خارجه در فرودگاه رامسر گفت: از طریق وزارت کشور و استانداری مازندران مجوز مرز هوایی صادر می شود و طبق پیگیری ها و آخرین دستور یک شرکت هواپیمایی باید مدت ۳ ماه پرواز خارجی دایر کند تا مجوز صادر شود و شرکت های هواپیمایی بر اساس تضمین ایمنی و مسافر پرواز انجام میدهند.

 

وی تصریح کرد: با بهره برداری از باند جدید فرودگاه رامسر و پس از اطمینان شرکت های های هواپیمایی از ایمنی باند جدید پروازهای شیراز، اهواز، مشهد و کیش در فرودگاه رامسر تا رده ایرباس ۳۲۰ برقرار می شود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.559 seconds.